«Теңімен тең»
Қарағанды облысы білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығының ұйымдастыруымен «Теңімен тең» облыстық бейнероликтер байқауына «Айсұлу» инклюзивті бөбекжайы қатысып, ІІІ дәрежелі орынға иеленді. Конкурстың мақсаты инклюзивті білім беру мұғалімдерін қолдау, озық тәжірибелерді тану, насихаттау және тарату, инклюзивті білім беру идеяларын дәріптеу, бірыңғай ақпараттық-білім беру кеңістігінде мұғалімдердің ақпараттық-коммуникациялық және технологиялық құзыреттілігін арттыру болып табылады.
«Әр бала-бір жұлдыз атты»
Ағымдағы жылдың 28 мамыр күні Жезқазған қаласының КМҚК №8 «Айсұлу» инклюзивті бөбекжайында ортаңғы «Айналайын» тобының ұйымдастыруымен «Әр бала-бір жұлдыз атты» балабақшамен қоштасу кеші өтті.!»
« Айсұлу- инклюзивті ғаламшар » тақырыбында облыстық семинар-практикумы өтті.
2019 жылдың 21 мамырында Жезқазған қаласындағы КМҚК №8 «Айсұлу» инклюзивті бөбекжайында « Айсұлу- инклюзивті ғаламшар » тақырыбында облыстық семинар-практикумы өтті.
Қазақстан халқының бірлігі мерекесіне арналған ертеңгілікті өткізді.
«Ырысқайдабарасың? Ынтымаққабарамын!» дейді халықтың әп санасы. «Бірлік болмай, тірлік болмас» деген де қазақтың дана сөзі бар. Шындығында, Тәуелсіз Қазақстанның бүгінгі жетістіктері тек бірліктің, сол бірлік арқылы келетін тұрақтылықтың арқасында ғана орыналды.
«Күміс қоңырау»
Биыл – мысты шаһарымыз, Жезқазған қаласы үшін ерекше жыл. Жезқазған қаласының 65 жылдық мерейтойы. Осындай айтулы күндер аясында үстіміздегі жылдың 19 сәуір күні Халықтар достығы мен мәдениет үйінде Жезқазған қаласының 65 жылдығына арналған аймақтық «Күміс қоңырау» балалар шығармашылығы конкурсы өткізілді. Конкурсқа аудан, қалалардан мектеп және мектепке дейінгі ұйымдар қатысты.
«Түрлі-түсті гүлдер»
№8 «Айсұлу» инклюзивті бөбекжайында 17 сәуір күні «Балдырған» І кіші тобында «Түрлі-түсті гүлдер» тақырыбында (бірлескен ұйымдастырылған оқу қызметі) Аменова Акмарал Нурланқызы өткізді. Білім беру салалары «Комуникация», «Таным. Бөлімі сөйлеуді дамыту, сенсорика. Балалар оқу қызметін жылулық шеңберден бастады. ҰОҚ барысында балаларға қонаққа «Гүл ханшайымы» келді. Монтесорри әдістемесі бойынша балалар жұмыс жасады. Қақпақтарды қажетті түстерді тауып, гүлдерге қойды. Балалар түрлі-түсті макорондардан гүл құрастырды. Жас ерекшеліктеріне байланысты берілген тапсырмаларды балалар орындай білді. Ұйымдастырылған оқу қызметінде балалардың тәртібі қадағаланды. Көрнекіліктер балалардың жас ерекшелігіне сай жасалып, таңдалды. ҰОҚ -де балалардың қызығушылығын сақтады және ұзақтығы балалардың жас ерекшелігіне байланысты өтті.